درباره من

سوم دي ماه 1331 در تهران متولد شدم. پس از اتمام دوران دبيرستان به خاطر علاقه اي که به پرواز داشتم به نيروي هوايي پيوستم. در ادامه به آمريکا اعزام شدم، در بازگشت به ايران اولين پروازم را در تاريخ 18/3/53 انجام دادم و با آغاز جنگ تحميلي، به صورت شبانه روزي در مناطق جنگي پرواز داشتم و افتخار كسب مدال طلاي بالاترين ساعات پرواز را به دست آوردم. به دليل سكته قلبي و عمل جراحي باز كه ... ادامه
تبليغات
وبلاگستان
باقي قضايا
  دسته گلي ديگر از منافقين

شايعه مضحک پرواز تامکت در سايه ايرباس پرواز ۶۵۵

برچسب ها : پرواز ۶۵۵ هواپيمايي ايران اير + ناو وينسنس + پرواز در سايه + هواپيماي اف - ۱۴ + منافقين کورد دل + ارتش ايران

بهانه ای برای آغاز ...  

اون هایی که اهل وبگردي و گشت و گذار در دنياي وب هستند اين روزا حتمآ شاهد شايعات گسترده و به قول سياسيون { مهندسي شده اي !! } قرار گرفته اند که بار ديگر در باره پرواز شماره ۶۵۵ هواپيمايي ايران اير مورد واکاوي رسانه هاي موسوم به " اپوزيسيون " قرار گرفته است ! حتمآ بخاطر داريد در تاريخ ۱۲ تيرماه ۱۳۶۷ يک فروند ايرباس ايراني با ۲۹۰ مسافر که از بندرعباس عازم دبي بود با موشک هدايت شونده ناو " يو اس اس وينسنس " ناجوانمردانه سرنگون شد . در ابتداي امر آمريکايي ها خيلي تلاش کردند تا با نفوذي که بر رسانه هاي بين المللي داشتند روي اشتباهات عمدي خود سرپوش گذارند ! اما با نقد و تحليل هاي فراواني که از سوي کارشناسان خبره به عمل آمد ، اشتباهات اندرسن ( سوپروايزر  کشيک رادار ) و  ويل راجرز ( کاپيتان ناو ) در تشخيص غلط هواپيماي غيرنظامي به اثبات رسيد ! آمريکايي ها وقتي با خشم و نفرت اذهان عمومي جهان مواجه شدند ، سعي کردند با ساخت مستندي پر هزينه توسط موسسه " نشنال جئوگرافي " اشتباه تعمدي و مغرضانه خود رو با افزودن افکت هاي عاطفي سهوي جلوه دهند (  به کدامین گناه  ) ! در نهايت دادگاه نظامي در امريکا تشکيل شد و ....

مشخص شد كه مسئول كنترل فركانس ها به طور دقيق ليست پرواز هايي كه از فرودگاه بندر عباس تيك آف مي كردند رو به دقت بررسي نكرده است .. چون در پائين همان ليست شماره پرواز و نوع هواپيما به همراه مقصدش مشخص شده بود ! مسئول مربوطه پذيرفت كه در تطبيق ساعت هاي بين المللي با وقت محلي دچار اشتباه شده بود ! در اين دادگاه همچنين مشخص شد كه زنده ياد رضائيان هرگز اخطار هاي هشدار دهنده مسئولان ناو رو نمي شنيده است .. چون به طور كلي فركانس هواپيماهاي شخصي و مسافربري با نظامي ها تفاوت دارد . و مسئولان ناو بر روي فركانس هاي نظامي آن ها را صدا مي زدند .. !!  در بررسي هاي بيشتر مشخص شد كه هرگز هواپيماي ايرباس پرواز شماره ۶۵۵ در مسير پرواز ارتفاع خود رو كاهش نداده بود .. ! سرعت هاي اعلام شده از سوي افسران رادار مبني بر نظامي بودن هواپيما واقعيت نداشته است ! حتی بعد ها در سال ۱۹۹۰ راجرز چارلز بعد از تحقيق بر روي حادثه ايرباس متوجه شد كه بر خلاف ادعاي مسئولان امريكايي ، ناو وينسنس در لحظه شليك بيش از چهار كيلومتر در آبراه كشور ايران قرار داشت . و به عبارتي با شكستن حريم مجاز دريايي ، قوانين رو زير پا گذاشته بود .

 اما با وجود اعتراف علني آمريکايي ها به قصور و اشتباه در تشخيص پرسنل ناو وينسنس و تآکيد بر عدم حضور و پرواز هيچ گونه هواپيماي { اف - ۱۴ } در پشت هواپيماي ايرباس هواپيمايي ايران اير ، دشمنان قسم خورده ايران يا بهتره بگم عوامل گروهک منافقين کاسه داغ تر از آش شده و در همه جا چنين شايعه کردند که مقصر رژيم جمهوري اسلامي بود که با مخفي کردن شکاري " تامکت " در پشت هواپيماي ايرباس ، جان ۲۹۰ مسافر بيگناه رو به خطر انداخته و آن ها را به کام مرگ فرستاد !  متآسفانه به دليل آگاه نبودن اغلب مردم و عدم دسترسي به اينترنت و رسانه هاي معتبر ، شايعه حضور " اف - ۱۴ " خيلي زود در جامعه گسترش يافت و خيلي ها واقعآ باور کردند که طفلک آمريکايي ها اصلآ تقصيري نداشتند .. !! و اين ارتش ايران بود که فاجعه آفريد ! اما با رواج و گسترش اينترنت در کشور و دسترسي بخشي از مردم به شبکه هاي اجتماعي و مطالعه نظرات کارشناسان بي طرف بين المللي که جملگي ناو آمريکايي رو مقصر مي دانستند ، تير منافقان کوردل بار ديگر به سنگ خورد ! ضمن اين که ادله هاي فراواني در پوچ بودن ادعاي مغرضان نادان منتشر شد .. اما از اون جايي که ذات سران منافقين مملو از بغض و کينه فراوان نسبت به مردم ايران است ، هرگز از رو نرفته و بر طبل ادعاهاي پوشالي خود همچنان مي کوبيدند به اين اميد که شايد باشند کساني که بعد از گذشت سال ها ، شايعه حضور تامکت پشت هواپيماي ايرباس رو باور کنند .. !!  

گذشت زمان ، تکرار اشتباه .. !    

نزديک ۲۴ سال از اون اتفاق دردناک گذشته است .. به اندازه کافي دليل و مدرک بر کذب بودن ادعاي  پرواز " اف - ۱۴ " منتشر شده است .. اما ناگهان مي بينيم اين ادعا از زبان فردي نقل مي شود که مورد احترام بخشي از جامعه است . و شعار مبارزه با فساد سر مي دهد و حتي تاوان سنگيني هم به خاطر ثابت قدمي در ديدگاه هايش پرداخته است ... ! براستي آيا اين توطئه ديگري از منافقين براي اغفال رقباي داخلي است !؟ يا راوي در تحليل هايش دچار اشتباه تاريخي شده است !؟ يا شايد هم به نام او چنين ادعاي پوشالي منتشر شده است ؟ ( عملي که اين روزها از سوي منافقين کوردل براي تخريب چهره ها زياد تکرار مي شود ) ! به هر حال هر چه هست اين شايعه مضحک خوراک تبليغاتي خوبي براي منافقين و مغرضان شده است .. !

يک توضيح واجب .. !   

من تعمدآ نام راوي رو به زبان نياوردم ! چون حقيقتآ نه دانش و تجربه ام در حد ايشون است ! و نه شهامت سياسي ام به پاي او مي رسد ! ( بهتره اعتراف کنم که اصلآ و ابدآ فاقد هر گونه دانش و گرايش  سياسي هستم ! شهامت پيشکش ام ..!! ) و نه شجاعتي مثال زدني چون وي را دارم ..! حتي تحمل يک روز سختي هايي که ايشان کشيده است رو هم ندارم .. !! از طرفي به هيچ عنوان دلم نمي خواهد وارد مباحث صرفآ سياسي شده و يا خداي ناکرده در مقام پاسخ به او برآيم ... ! چون همان طور که اشاره کردم ، هم قد و قواره هم نيستيم . اما از آن جايي که احساس مي کنم به اعتبار و آبروي کشور عزيزم خدشه وارد مي شود و منافقين جنايت کار با اين ادعاهاي کذب خود خيلي راحت خون ۲۹۰ انسان بيگناه رو پايمال و فداي مقاصد ننگين سياسي خود مي کنند .. وظيفه خود مي دونم با ارايه ادله هاي فني تعمد و خصومت آمريکايي ها رو در اين قضيه به اثبات برسونم . ضمن اين که معتقدم .. هر انسان عاقل و با تجربه اي هم ممکنه اشتباه کنه ! که راوي اين قضايا هم مستثني از اين امر نيست . اما اگر بر ينده حقير ثابت شود که شخص مورد اشاره تعمدآ چنين سخنان کذبي رو رسانه اي کرده است ، صادقانه اعلام مي کنم .. او را در رديف دشمنان قسم خورده اين مرز و بوم قرار خواهم داد . اما باور کنيد حس درون به من مي گه .. به او اطلاعات غلطي در اين باب داده اند . و تنها انتظارم ارايه مستندات و دلايل معتبري که در دست دارد ، يا اعاده حيثيت از خون بيگناهان پرواز ۶۵۵ است . در پايان از همه خوانندگان عزيز و گرامي خواهش مي کنم براي تجسم بهتر واقعيت ها ، حتمآ دو پست تصويري ( به کدامین گناه  و نقش گروهک منافقين در شايعه تامکت  رو با دقت مطالعه فرمايند .  

 توضيحات يک افسر با تجربه ..

 همه دوستان و خوانندگان قديمي با نام " جعفر خان " افسر تحصيل کرده پدافند ارتش آشنا هستند . که با حضور دايم در تارنماي بنده ، به پرسش هاي جوون ها پاسخ مي داد . در قضيه پرواز ۶۵۵ نظر وي رو در باره اتفاقات و ادعاهاي آمريکايي ها جويا شدم . آن چه مي خوانيد پاسخ اين افسر وظيفه شناس است  :

 از دروغ و ريا تا واقعيت ...

با سلام حضور جناب مدرسی عزیز و دوست داشتنی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدی این پرواز مطالبی چند در مورد این اقدام بزدلانه رو به سمع تون می رسونم:
اول از همه نیروهای پدفندی و راداری با مشاهده تحرکات یک پرنده به راحتی می توانند نوع هدف و متخاصم بودن اون رو تشخیص بدهند جنگنده ای که برای شکار یک ناو میره هیچ وقت از ارتفاع بالا برای پرواز استفاده نمی کنه مخصوصا" این که بخواد با موشک هارپون به شکار ناو بره اصلا" نیازی به ارتفاع بالا برای حمله نداره پس توچیه اونها در خصوص اشتباه در تشخیص هدف کاملا" غیر منطقی و احمقانه است.
دوم اینکه برای رهگیری و سرنگونی یک هدف مولفه هایی وجود داره اون هم این است که آیا اون هدف تهدید است آیا مال کشور دشمن و طرف درگیر ما در جنگ است آیا هدف متخاصم است آیا یک هدف مرتکب خطا در ورود به مرز ها شده و بسیاری از مولفه های دیگر که شلیک به یک هدف ناشناس رو دشوار و غیر ممکن می کنه اشتباهات راجرز و فراموش کاری او در این بوده که اولا" در آب های سرزمین ایران بوده دوم اینکه زیر یک کریدور پرواز بین الملی به طور احمقانه ای نتونسته تشخیص بده که هدف غیر نظامی است با توجه به مولفه های مورد نظر و عدم هشدار و اسکورت هدف نیز ثابت می کنه این احمق وحشی قصدی جزء یک جنایت رو نداشته سیستم های ضد حمله ناو های آمریکایی به راحتی می تونند نوع و میزان خطر رو تشخیص بدهند در قدیمی ترین سیستم اونها یعنی سامانه کنترل آتش هاک وقتی هدف تهدید موثری برای سکو نباشه سریع یک هدف پرخطر دیگه رو برای انهدام انتخاب میکنه و اون هدف رو تا زمان عدم خطر از ذنج شلیک خارج می کنه.
در کل شلیک دو موشک ضد هوایی استاندارد مارک 60 برای انهدام یک هدف غیر موثر کاری جزء حماقت نیست و هدفی جزء کشتار نداره خدمه ناو می تونستن با شلیک توپ های ضد هوایی برد بلند یا همون خط آتش محافظت از حریم ناو ایرباس ایران رو متوجه به حضور در حریمشون کنند تا خلبان با آگاهی از خطر درگیری نظامی به بندر عباس مراجعت می نمود اونها این کار رو هم نکردند و مثل یک کابوی فقط به کشتن فکر کرده و هیچ ارزشی برای جان انسانهای قائل نبودند در کل برای اونهایی که سررشته ای در پدافند و اصول اون دارند این مستند یک طنز احمقانه در توجیه این جنایت آمریکایی ها نیست همونطور که جناب مدرسی به این موضع اشاره کرده اند ولی چه میشه کرد در مورد خطای پرسنل ناو این قضیه جزء یک عمد نیست همه آیتمها نشان از عمدی بودن این قضیه داره که سعی شده یک جورایی توجیه بشه . حیف در اواخر جنگ ما فرصت این رو داشتیم تا یک P-3 نیروی دریایی آمریکا و یک RF-6 اونها رو بکشیم پائین که در لحظات آخر بدلیل نقص در ژنراتور سیستم کنترل آتش شلیک ناموفق موند و داغ انتقام مردم بیگناه بر دل ما همچنان باقی ماند تا روزی که انتقام اونها رو بگیریم. 


 جعفرخان در باره حضور تامکت افزود :

 از باب پاسخ به دوستانی که ادعا کرده بودند که تامکت های و شکاری های ما در پوشش هواپیماهای مسافربری قصد حمله به اهداف نظامی داشته اند باید عرض کنم که آقایون وقتی تخصصی در زمینه ای ندارید مگه مجبورید اظهار نظر کنید مگر پرواز در زیر و روی یک هواپیمای مسافربری به همین راحتی است که با تنظیم تراتل موتورها و لم دادن خلبان شکاری انجام بشود جدای از این قضیه سیستم راداری یکپارچه ایجیس ناو آمریکایی در زمان خودش پیشرفته ترین بود و الان هم همینطوره از قابلیت های این سیستم IFF بسیار قوی که قادر به شناسایی تمام مدل های هواگرد متعلق به تمام کشورهای جهان رو داراست سیستم ضد حمله این سیستم ترکیبی از توپ های 110 و 70 و 50 با قابلیت کنترل یکپارچه راداری و الکترو اپتیکال و کاربری دستی است سیستم پالانکس مورد استفاده در این ناو نیز قابلیت هدف قرار دادن موشک های کروز را با هر سرعتی در هر زاویه ای را داراست. سیسصتم فوق توانایی تشخیص و تفکیک اهداف پروازی نزدیک هم که در سامانه مثل P-31 روسی فقط یک هدف واحد مشخص میشه و داراست یعنی تامکت ما در صورت پرواز در نزدیک زیر بالا یا هر نقطه ایرباس قابل تشخیص و شناسایی است. از باب خطر بودن تامکت ها در اواخر چنگ پروژه ای به نام بمب کت توسط شهید بابایی در حال پیگیری بود که بنا به دلایلی منجمله ریسک زیاد به نتیجه نرسید زیرا توانایی آیرو دینامیک تامکت برای شیرجه و استفاده از بمب های سقوط آزاد سری MK-8+ lkhsf kdsj تنها توانایی اونها در پرتاب بمب های BLU و JDAM و GBU می باشد که اونموقع امکان اون در کشور ما فراهم نبود استفاده از تامکت برای شلیک بمب سقوط آزاد حماقت محض است. در خصوص نظر برخی از دوستان در ضمینه اشتباهات سیستم ناو وینسنس همونطور که عرض کردم خدمه ناو وینسنس بدون توجه به قواعد رهگیری و شلیک اقدام به شلیک کردند در حالی که با اطمینان می گویم که سطح خطر ایرباس ایران در سیستم ضد حمله ایجس ناو در حد LOW بوده و حتی قفل راداری کاملی هم روش انجام نداده بوده قفل چون در صورت قفل راداری سیستم های ناوبری ایرباس دچار اختلال می شدند و خلبان در مکالماتش به اونها اشراه می کرده از آنجا که قفل راداری در فرکانس خود سبب اختلال در رادارهای هواشناسی و سیستم ناوبری می شود(تجربه شخصی) فقط در لحاظات آخر بوده که این ناو با وجود توانایی جهت اخطار پدافندی به هواپیمای ایرباس با وحشیگری تمام دو فروند موشک استاندارد مارک 60 رو به سوی هدفی شلیک می کنه که کاملا" مشخصه که روی رادار قابلیت مانور کمی داره در فیلم مذکور نشان می ده کنترلر شلیک دستش رو رو کلید انصراف شلیک گذاشته یکی نیست بگه مردک وقتی تامکت با سیستم راداری خودش توانایی هدف قرار دادن موشک اگزوست رو هم داره چطور متوجه شلیک دو موشک ضد هوایی نمیشه و راحت با حفظ سرعت و ارتفاع خودش مثل یک گربه مست به راه خودش ادامه میده این هم یک دروغ دیگه در مورد ادعا برای برنامه ریزی حمله به این ناو هم خدمت شما عرض کنم معمولا" حمله به ناوهای اینچنینی با تاکتیک های خاصی انجام میگیره مثل عملیات های ایضایی توسط تایگرها و حمله توسط تیم اصلی و بهترین هواپیما موجود برای این حمله فانتوم ئی هست زیرا با قابلیت پرواز مداوم در ارتفاع پائین و شلیک موشک هارپون و ماوریک بهترین گزینه است البته فانتوم ها ما در آن زمان قابلیت شلیک هارپون رو نداشتند اما قابلیت اونها در این نوع حملات انکار ناپذیره باید توجه داشت کدوم خلبان مغز خر خورده ای برای حمله با سرعت بسیار کم اوج می گیره بعد یکذره خلیج فارس رو نگاه می کنه و بعد تازه یادش می افته ای وای در 15 مایلی ناو باید بهش حمله کنه با در نظر گرفتن فاصله و هدف حتی به قول خودشون اگر ایرباس قصد انتهار داشت و هر چه قدر هم شیرجه تندی می زده باز هم ده مایل جلوتر با آب برخورد می کرده نه ناو خلاصه تمام ادعاهای مربوط به غیر عمدی بودن این قضیه کاملا" رد می شود دوستان عزیزی که شکی در این قضیه دارند با مدرک و مستندات علمی بهشون ثابت می کنم که این کار راجرز و دار و دسته خائنش عمدی بوده. تشکر از بهروز عزیز و دوست داشتنی ..

با تشكر از جعفر خان گرامي .. توجه ان عده از دوستان محترم رو كه هنوز به امكانات ناو وينسنس پي نبردند را به مطلبي كه سايت وزين ميليتاري در اين باره درج كرده است ، جلب مي كنم .

نظر منطقي يک خواننده

جالبه بدونيد در يکي از سايت هايي که روي ادعاي جديد مطرح شده مانور مي دادند ، نظرات منطقي متعددي به چشم مي خورد که نشاندهنده رشد فکري جوانان خارج از کشور است . وي در بخش نظرات مطلب ( پشت پرده ی انهدام پرواز ۶۵۵ چه بود ؟ جنایتی دیگر از جمهوری اسلامی ! ) نوشت :

خودتون کلاهتون رو قاضی کنید، یه F-14 چه صدمه ای میتونه به ناو آمریکایی بزنه که چند لایه دفاعی داره؟ بعدشم توی اسنادی که توی ویکی پدیا هست صراحتا اعلام شده در نقطه ای که این هواپیما مورد حمله قرار گرفته حتی اگر هواپیمای جنگی هم اونجا می بود، امریکا حق حمله نداشت ، این قسمتم بخونید خالی از لطف نیست: کاپیتان کارلسون، فرمانده سابق ناو سایدز در این مورد معتقد است که ایرباس ایرانی علاوه بر علائمی که مبنی بر غیرنظامی بودن خود می‌فرستاده با سرعتی کم در حال اوج گرفتن بود و حتی اگر در چنین شرایطی نیز آن را به عنوان یک جت اف ۱۴ شناسایی می‌کردند باز من تردید دارم که یک هواپیمای اف ۱۴ می‌توانست تهدید سطحی را متوجه ناو وینسنس یا سایدز یا هر شناور دیگری کند.

 دروغ بزرگ در روز روشن .. !

در باره دروغ پردازي هاي منافقين و بهره گيري هاي سياسي اين قوم جنايتکار از سخنان کذبي که منتشر مي کنند ، به حد کافي شنيده و خوانده بودم . اما اصلآ فکرش رو نمي کردم که روز روشن در باره ادمي که هنوز زنده است و فعاليت مي کنه دروغ شاخداري رو ترويج کنند ! در بخش کامنت هاي همان سايت مورد اشاره فردي نوشته بود :

چند تا نکته که این حرف رو مهم میکنه و چند تا ایراد. اول که این قایم شدن پشت سر سایه هواپیماهای بزرگ مثل مسافربری و سی-۱۳۰ اول تکنیک عراقی ها بود. یک جایی (وبلاگ old pilot که بعدا با تذکر حراست نیروی هوایی تعطیل کرد خاطرات جنگش رو) نوشته بود که ... !!

يکي نيست به اين حضرات بگه ..  آخه مرد حسابي بهتر نيست قبل از هر اظهار نظري ( حتي در يک  اطلاع رساني ساده ) آن چه را مي نويسي بررسي کني ..!!؟ به کوري چشم منافقين جنايتکار و مغرضان بي سواد ، هرگز حراست نيروي هوايي به محتواي نوشته هاي بنده ورود پيدا نکرده است  ! تنها يک بار " سازمان حفاظت اطلاعات ارتش " به دليل سوء برداشت از يکي از نوشته هاي بنده ، محترمانه خواهش کردند موقتآ در باره ارتش مطلب ننويسم .. و به فاصله چند روز دوباره رسمآ از بنده خواستند مثل هميشه به فعاليت ام در باره ارتش ادامه دهم .. و همه شاهد هستند که همچنان مي نويسم ! و چيزي تعطيل نشده است ! حتي بنده بقدري آزادي بيان داشتم که جريان هر دو بار احضارم رو صادقانه منتشر کردم . و حتمآ يادتونه که در همون مقطع خيلي از رسانه هاي خارج از کشور روي اين قضيه و ايضآ بستن دهان يک ارتشي چقدر مانور کذب انجام دادند .. ! اين نمونه ديگري از تحريف حقايق است ! 

 حقيقتي آشکار  ..

در باره قدرت و شجاعت ارتش ايران و دلاور مردي پرسنل آن بار ها در همين تارنما به بحث پرداخته ام . اما متآسفانه برخي از هموطنان به خاطر تبليغات سوء مغرضان هنوز به اين حقيقت آشکار پي نبرده اند . و اغلب از من در باره توان دفاعي ايران سوال مي پرسند . و با شک و ترديد سخنانم رو باور مي کنند ! لذا اون دسته از عزيزاني که قدرت و توان ارتش رو  هنوز هم دست کم گرفته اند ، به مستندي که خود آمريکايي ( نشنال جئوگرافي ) در باره پرواز ۶۵۵ ساخته اند ارجاع مي دهم که .. وقتي نيروهاي شبه نظامي ايران اين توانايي رو دارند که با يک فروند قايق تند رو شکاف عظيم بر بدنه ناو بزرگ آمريکايي ها ايجاد کنند ... ! يا بقول دوست عزيزم جناب ابراهيم حاتمي کيا که به چشم خود ديده بود که چگونه نيروهاي بي ادعاي ما بر بدنه پولادين ناو آمريکايي يادگاري نگاشته بودند . !  

 

چگونه نبايد انتظار داشت که از قدرت واقعي ايران هراس نداشته باشند . در همين مستند به خوبي ترس و وحشت در چهره فرمانده ناو وينسس بعد از شنيدن حمله قايق ها مشاهده مي شود ! و همين ترس باعث مي شود که در مواقع به اصطلاح بحراني نتواند تصميم درستي اخذ کند ! و مي بينيم که از افسر کشيک رادار گرفته تا فرمانده ارشد ناو و ساير افسران دفتر فرماندهي آن قدر قدرت تشخيص و بررسي ندارند که بفهمند که هواپيماي " اف - ۱۴ " که دست بر قضا محصول کشور خودشون است ، قادر به شليک هوا به زمين نيست ! از اون ها منگول تر دشمنان و مغرضان اين مرز و بوم ( منافقين ) هستند که شکر خدا بقدري احمق اند که قادر به درک ساده ترين مسايل فني هم نيستند ! به عبارتي وقتي افسر کشيک رادار از ترس دلاور مردان ايراني يا هر عامل ديگري ( مثل مستي و يا کم دانشي ) به جاي هواپيماي ايرباس ، توهم تامکت به سراغ اش مي آيد ! دشمنان فريب خورده ما هم بدون تعمق به اون توهم بال و پر مي دهند .. !  و کلي هم خوشحالند که نظام ايران رو در جهان رسوا کرده اند ..!! آن ها بقدري از مرحله پرت هستند که نمي دونند اگه ايران چنين قصدي داشت ، خب به جاي تامکت يک فروند هواپيماي " پي تري اف " يا همون ارويون که قادر به شليک هدف هاي دريايي و زير دريايي است رو اعزام مي کرد .. ! که حتي نياز به در سايه قرار گرفتن هم نيستند .. ! در اين جاست که نقش دلير مردان ارتشي و فرماندهان خوش فکر و با تکنيک ارتش ايران نمود پيدا مي کنه .. خصوصآ پرسنل نيروي هوايي که در جنگ هشت ساله با پشتيباني متخصصان با غيرت خود با اقتدار در مقابل متجاوزان ايستادگي کردند . در هيچ يک از عمليات هاي جنگي هرگز بياد ندارم در بحراني ترين لحظات از دون پايه ترين پرسنل گرفته تا فرماندهان کوچک ترين خللي در اراده آهنين ان ها پديد امده باشد .. و اين همان راز شهامت و اقتدار ارتش ما است ..

کلام اخر ...  

باور کنيد خيلي دلم مي خواد اون هايي که اراجيف نسنجيده مغرضان وطني رو باور کرده اند ، کلاه خود رو قاضي کرده و به ادله هايي که اشاره شد فکر کنند ! خصوصآ شخص محترمي که چنين ادعاي نسنجیده ای رو رسانه ای کرده است ..  

  

در پناه ایزد منان پاینده و جاوید باشید .

بهروز مدرسی

این پست ساعت ۸:۳۰ دقيقه بامداد تاريخ هفتم ارديبهشت ۱۳۹۱ پایان یافت .

 پاینده و برقرار باد ارتشیان دلاور و قهرمان ایران

  

   آرشیو سایت  اينجا                                               آرشیو وبلاگ اینجا 

  

مطالب قديمي گذشته

  پیشنهاد دو پست دولتی توسط احمدی نژاد ( اینجا )

چگونه به جای دختر خارجی ، برادر پاسداری را تحویل ام دادند !! ( اینجا )

  • چگونه از تهمت کودتای نوژه ، نجات پیدا کردم !!؟ ( اینجا )
  • به جای  قطعه هواپیما بهروز وثوقی تحویل دادند !! (اینجا )
  • ماجرای جدا شدن سر مسافری در مقابل چشمان خانواده اش !! (اینجا )
  • نقش ستون پنجم در سقوط هواپیمای آیت الله محلاتی ! ( اینجا )
  • آیا تاکنون آتش گرفتن انسانی رو از نزدیک دیده اید !!؟ ( اینجا )
  •  ادار خلبان ، نظم پایگاه را به هم ریخت !! (اینجا )
  • دلایل سقوط هواپیمای خبرنگاران ! ( اینجا )
  •  آیا زندانیان سیاسی به دریاچه نمک ریخته می شدند !!؟ ( اینجا )
  • چگونه به دبیر کلی حزب خران برگزیده شدم !!؟؟ ( اینجا )
  • انتقاد از اعلیحضرت همایونی جهت رفاه الاغ !! ( اینجا )
  •  با خلخالی در صحرای طبس ! ( اینجا )
  • چرا در پرواز آبنبات تعاروف می کنند !؟ (اینجا )
  • پرواز به قبیله آدمخواران !! (اینجا )
  • عملیات محرمانه نجات زندانیان ( اینجا )
  • ماجرای اشگ ننه علی ( اینجا )  
  • - تعداد بازديد
  • 6167
  • مرتبه

     
    Copyright 2007 by Behrouz Moddaresi | Design by WebStudio | Powered By Movable Type 3.35