درباره من

سوم دي ماه 1331 در تهران متولد شدم. پس از اتمام دوران دبيرستان به خاطر علاقه اي که به پرواز داشتم به نيروي هوايي پيوستم. در ادامه به آمريکا اعزام شدم، در بازگشت به ايران اولين پروازم را در تاريخ 18/3/53 انجام دادم و با آغاز جنگ تحميلي، به صورت شبانه روزي در مناطق جنگي پرواز داشتم و افتخار كسب مدال طلاي بالاترين ساعات پرواز را به دست آوردم. به دليل سكته قلبي و عمل جراحي باز كه ... ادامه
تبليغات
وبلاگستان
باقي قضايا
  گذر از تونل زمان تسلا

 آيا پروژه گذر از زمان واقعيت دارد ؟   

 

برچسب ها : نيروي دريايي آمريکا + نامرئي کردن کشتي و هواپيما ها + جنگ جهاني دوم + نيکلاس تسلا + جان ون نيومن + پروژه مونتاک + دانکن + بيلک

سلام من آرش هستم

با سلام و عرض ادب و احترام حضور همه دوستان گرامي و خوانندگان محترم . اگر چه عهد بسته بودم هرگز مطلبي را سرخود منتشر نکنم ، اما وقتي در هنگام مرور پست الکترونيکي پدر چشمم به مطلب بسيار جالب آقاي " صادق صالحيان " افتاد حيف ام آمد آن را منتشر نکنم ! زيرا خود من بار ها در باره تکنولوژي هاي عجيب و غريب مطالبي شنيده بودم که باورش برايم دشوار بود ! به همين دليل با ذکر نام فرستنده مطلب آن را تقديم حضورتون مي کنم . اما در باره پدرم ابتدا لازم مي دانم از همه بزرگواراني که مرتب جوياي حال ايشان بودند از طرف خود و خانواده ام صميمانه تشکر کنم . همان گونه که اطلاع داريد  بعد از بهبود نسبي وضعيت قلبش دچار سرماخوردگي شديدي شد . از اون جايي که به دليل سه بار سکته قلبي عملآ پنجاه درصد قلب وي از کار افتاده است ( طبق آخرين اکوگرافي ) روند بهبود در هر نوع  بيماري خيلي طولاني است . فعلآ با تجويز پزشک از داروهاي آرامبخش و خواب آور استفاده مي کند. و از هر گونه ارتباط و کار با کامپيوتر بدور نگاه داشته ايم . خوشبختانه وضعيت او خوب و رو به بهبود است و بزودي خود مسئوليت سايتش را به عهده خواهد گرفت . ممنون از همه دوستان گرامي .      

 

خلاصه ماجرا از اين قرار است كه

پیش از جنگ جهاني دوّم و در طول آن، نیروی دریایی آمریکا دست به آزمایش‌هايي برای نامرئی کردن کشتی‌ها و هواپیماها زد (در سال 2010 نيز ارتش بريتانيا به آزمايش مشابهي دست زد كه مستند آن از صداي امريكا پخش شد). این نامرئی کردن بايد به گونه‌ای باشد که رادارها دیگر قادر به ردیابی این وسایل نبوده و حتّي با چشم غيرمسلّح هم نتوان آنها را ديد. به این منظور کل جرم وسیله مورد نظر باید به طور كامل وارد بعد دیگری از زمان-فضا می شود تا جرم آن قابل ردیابی و بمباران شدن نباشد. در نتيجه زير نظر بزرگترین فیزیکدانان قرن از جمله «نیکلاس تسلا» و «جان ون نیومن» این پروژه در مساحتی بیش از ۵۰ هکتار در کنار بندر فیلادلفیا شروع به کار کرد. 



تصوير بالا در حال نشان دادن نيكلاس تسلا در ميان امواج الكتريسيته است. به گفته بسياري از اطرافيان وي، زندگی نيكلاس پر از رمز و راز بوده و نحوه اعلام مرگش توسط دولت آمریکا نيز بسیار شک برانگیز است. با اين كه مرگ او در سال ۱۹۵۷ اعلام شد، ولي جسدش هيچگاه به کسي نشان داده نشد (حتّي به بستگان درجه يك او). اين مسئله با توجّه به اين كه نيكلاس تسلا هرگز در هيچ جنگي از نزديك حضور نداشته و بيشتر در محيط‌‌هاي آزمايشگاهي به سر مي‌برده بسيار شك‌برانگيز است . چرا بايد جسد يك دانشمند را حتّي به خانواده‌اش نيز تحويل ندهند، مگر آن كه اتّفاقي عجيب براي او افتاده باشد؟

قضيه هنگامي جالب‌تر مي‌گردد كه برخي شاهدان عینی و شماري از همكاران سابق وي ادّعا كرده‌اند كه او را در سال ۲۰۰۱ نیز زنده دیده‌اند، در حالی که همچنان دست به آزمایش‌هاي بسيار خطرناك، غیرقابل بخشش و قربانی کردن انسانها می‌زند. در پروژه فيلادلفيا جان فوون نیومن، همکار تسلا که مسئول پروژه فیلادلفیا و سپس مونتاک بود، به همراه بیش از۴۰۰ دانشمند روی این پروژه کار می‌کردند که آلبرت انیشتين نیز در میان آنها بود. در آزمایش‌هاي اولیه با کمک دستگاه‌های بسیار عجیبی که تسلا ساخته بود تیم پژوهشی قادر بود وسایل کوچکی مثل میز و صندلی را ناپدید کند، در واقع به بُعدی ناشناخته وارد كرده و سپس آنها را بازگرداند. این آزمایش‌ها پیش از آغاز جنگ جهانی دوم آغاز شده بود. طبق برخي از مدارك، شمار زيادي از یهودیان مخارج این پروژه عظیم را می‌پرداختند!

پس از آزمایش‌هاي اولیه که زير نظر نیروی دریایی آمریکا صورت می گرفت، تصمیم بر آن شد که تعدادی حیوان از جمله گوسفند و بز را در داخل یک کشتی قرار دهند و آن را به بُعد دیگری بفرستند. این حیوانات داخل قفس‌های فلزی و در عرشه کشتی بودند. کشتی برای چند دقیقه کاملاً ناپدید شد، ولی پس از بازگشت شماري از حیوانات گم شده بودند و بقیه هم آثار سوختگی روی بدنشان دیده می شد. تا آنجا كه مدارك نشان مي‌دهند، قرار بر آن شد که تا کامل شدن پروژه هیچ انسانی مورد آزمايش قرار نگیرد . ولي عطش انسان براي دانستن سيري ناپذير است . در نتيجه در ۱۲ اوت ۱۹۴۳ کشتی USS Eldridge با تمام خدمه‌اش مورد آزمايش قرار گرفت. هيچ كدام از ملوانان خبر نداشتند که چه اتفاقی قرار است بیفتد. پس از حركت كشتي به آب‌هاي آزاد، دستگاه‌ها شروع به کار کردند. کشتی با کلیه افراد درونش از جلوي چشم دانشمندان ناپدید شد... تا چهار ساعت بعد که دوباره در بندر فیلادلفیا ظاهر گشت. طبق گفته شاهدان ماجرا، یک هاله سبز فسفری در هنگام ناپديد شدن تمام کشتی را احاطه کرده بود.

پس از ظاهر شدن دوباره كشتي، افراد درون آن در وضع فجيعي بودند. خدمه کشتی در آتش می سوختند ..تعدادی دیوانه شده بودند..تعدادی دچار حمله قلبی بودند…تعدادی در بدنه و دیوارهای کشتی ذوب شده بودند و زنده جان می دادند. بقیه خدمه مرده بودند. گزارش‌هاي افشا شده نیروی دریایی حکایت از این دارد که چند ملوانی که زنده مانده بودند در عرض چند هفته در جلوی چشم حاضران ناپدید شدند (احتمالاً یا بخار شدند یا به بُعد دیگری انتقال یافتند).

. سوال این بود که در این چهار ساعت کشتی به کجا رفته بود؟

دو بازمانده‌ای که در این کشتی حضور داشتند ادعا می کنند که در این چهار ساعت کشتی در یک تونل زمانی ۴۰ ساله وارد شده بود. به بيان ديگر از سال ۱۹۴۳ به سال ۱۹۸۳ و دقیقاً در زمان آزمایش مشابهی به نام «پروژه مونتاک» وارد شده بود. آخر چرا و چگونه؟ قضیه از این قرار است که ۴۰ سال پس از آزمایش فیلادلفیا همان دانشمندانی که نامشان ذکر شد، دست به آزمایش مشابه دیگری در مکانی نزدیک فیلادلفیا زدند. نام این پروژه در پرونده های نیروی دریایی «پروژه مونتاک» است. کشتی ای که در سال ۱۹۴۳ ناپدید شده بود در تونل زمان به سال ۱۹۸۳ و در زمان انجام پروژه مونتاک جهش کرده بود. در این میان دو نفر از خدمه كشتي به نام‌های «دانکن» و «بیلک» به دلايلي از کشتی بیرون پریدند و در سال ۱۹۸۳ باقی ماندند در حالی‌ که خود کشتی و سایر خدمه به سال ۱۹۴۳ بازگشت و تمام افراد آن جان باختند. این دو بازمانده كشتي ناپديد شده، عضو نیروی دریایی نبودند بلکه دو پژوهشگر و دانشمند فیزیکدان و از دوستان «جان فون نیومن» و «نیکلاس تسلا» به شمار مي‌رفتند که به هر دلیلی آن روز در عرشه کشتی Eldridge حضور داشتند و در زمان مناسب به ۴۰ سال در آینده سفر کردند.

طبق گفته‌هاي «دانکن» و «بیلک»، «جان فون نیومن» كه اثري از آنها در كشتي ظاهر شده مشاهده نكرد، دو قایق نجات را از پیش برای گرفتن آنها از آب در سال 1983 و در همان مكان آماده کرده بود! به گفته بيلك: «وقتی آنها ما را از آب گرفتند و پیش فون نیومن بردند او پیر شده بود و به ما گفت که چهل سال است منتظر رسیدن ما است!!». پس طبق اين گزارش‌هاي افشا شده، این سفر ۴۰ ساله در زمان با موفقیت انجام شده است. به گفته «دانکن» و «بیلک» یک نفر سوم نيز همراه آنها بوده است، ولی به سبب اشتباهی که در ساعت زمانی بدن او روي داد، او پس از ورود به سال ۱۹۸۳ در هر ساعت به اندازه یک سال پیر می شد و ظرف چند روز مُرد. «دانکن» و «بیلک» هم اکنون در سال 2010 در نیویورک زندگی می کنند و چندين مصاحبه خصوصی بدون ذکر نام نيز انجام داده‌اند. به گفته آنها پس از ایشان، این اولين و آخرين باری نبود که سفر در زمان صورت گرفت. «دانکن» با دادن مشخصات و مدارک بسیاری بيان مي‌كند که برای سفر در زمان تنها به سه وسیله نیاز است و پس از گشوده شدن تونل زمان و رفتن به بُعد به گفته او «بي‌زمان» مي‌توان به هر زماني سفر كرد.

در اظهاراتي ديگر از دانكن كه براي ما كه چيز زيادي در اين باره نمي‌دانيم بيشتر جنبه علمي- تخيّلي دارند، پس از موفقيت او در انجام سفر در زمان، دولت ايالات متّحده امريكا او را در يك پروژه بسيار محرمانه ديگر نيز شركت داد. به گفته دانكن، او و يك تيم مجرّب 20 نفره از راه تونل زمان به آينده و سال 6535 ميلادي فرستاده شدند. به گفته آنها، در آن زمان و در آنجايي كه آنها بر روي همين زمين (البته در زماني ديگر) حضور داشتند، اثري از انسان نبود. در عوض آنها از يك ميدان عظيم كه يك مجسّمه‌ طلايي غول‌پيكر از اسب در آن قرار داشت،‌بازديد كردند (شايد آن مجسّمه ساخت انسان‌ها بوده باشد). البته گويا اين آزمايش چند بار ديگر و با گروه‌هاي ديگري نيز انجام شد كه هر بار همان نتيجه را داشت: اثري از انسان در سال 6535 بر روي زمين نبود!

 با تشکر و احترام :

آرش مدرسی

اين پست ساعت ۲ بامداد بتاريخ چهاردهم دي ماه ۱۳۹۰ پايان يافت .

 

پاینده و برقرار باد ارتشیان دلاور و قهرمان ایران

 

     آرشیو سایت  اينجا                         آرشیو وبلاگ اینجا 

 

   مطالب قديمي گذشته

  پیشنهاد دو پست دولتی توسط احمدی نژاد ( اینجا )

چگونه به جای دختر خارجی ، برادر پاسداری را تحویل ام دادند !! ( اینجا )

  • چگونه از تهمت کودتای نوژه ، نجات پیدا کردم !!؟ ( اینجا )
  • به جای  قطعه هواپیما بهروز وثوقی تحویل دادند !! (اینجا )
  • ماجرای جدا شدن سر مسافری در مقابل چشمان خانواده اش !! (اینجا )
  • نقش ستون پنجم در سقوط هواپیمای آیت الله محلاتی ! ( اینجا )
  • آیا تاکنون آتش گرفتن انسانی رو از نزدیک دیده اید !!؟ ( اینجا )
  •  ادار خلبان ، نظم پایگاه را به هم ریخت !! (اینجا )
  • دلایل سقوط هواپیمای خبرنگاران ! ( اینجا )
  •  آیا زندانیان سیاسی به دریاچه نمک ریخته می شدند !!؟ ( اینجا )
  • چگونه به دبیر کلی حزب خران برگزیده شدم !!؟؟ ( اینجا )
  • انتقاد از اعلیحضرت همایونی جهت رفاه الاغ !! ( اینجا )
  •  با خلخالی در صحرای طبس ! ( اینجا )
  • چرا در پرواز آبنبات تعاروف می کنند !؟ (اینجا )
  • پرواز به قبیله آدمخواران !! (اینجا )
  • عملیات محرمانه نجات زندانیان ( اینجا )
  • ماجرای اشگ ننه علی ( اینجا )  

  • - تعداد بازديد
  • 14675
  • مرتبه

     
    Copyright 2007 by Behrouz Moddaresi | Design by WebStudio | Powered By Movable Type 3.35