درباره من

سوم دي ماه 1331 در تهران متولد شدم. پس از اتمام دوران دبيرستان به خاطر علاقه اي که به پرواز داشتم به نيروي هوايي پيوستم. در ادامه به آمريکا اعزام شدم، در بازگشت به ايران اولين پروازم را در تاريخ 18/3/53 انجام دادم و با آغاز جنگ تحميلي، به صورت شبانه روزي در مناطق جنگي پرواز داشتم و افتخار كسب مدال طلاي بالاترين ساعات پرواز را به دست آوردم. به دليل سكته قلبي و عمل جراحي باز كه ... ادامه
تبليغات
وبلاگستان
باقي قضايا
  بدون مطلب ..!

پست سفید و بدون مطلب

Commercial airlines around the world now carry nearly 2.5 billion passengers a year, and despite the inherent dangers of rocketing through the sky miles above the Earth in a very heavy piece of metal, these travelers are amazingly safe. In fact, the odds of dying on a commercial airline flight are as low as 9 million to 1! Of cource, a lot can go wrong at 33,000 feet above the ground, and if you’re unlucif ky enough to be aboard when something does, the decisions you

make could mean the difference between life and death. Keep in mind that about 95% of airplane crashes have survivors, so even

پست سفید و بدون مطلب

دوستانی که از اینترنت سرعت ضعیف استفاده می کنند و یا حوصله مشاهده بخش های تبلیغی سایت را ندارند ، لطفآ برای خواندن مطلب به وبلاگ مراجعه فرمایند ..اینجا 

2u29hvfrcaggsvxlbcit.gif

wzxg9i51tse6nvbo0bnr.jpg

وبلاگ وارد سومین سال خود شد . قربون همه یاران همدل و صمیمی بشم

..............................

..............................

............................

ds351uyk50hg13eoqi5p.jpg

آژانس هواپیمایی برای خوانندگان سایت تخفیف ویژه می دهد .

مرکز آپلود عکس ایرانی 

 

 

.................................................

.................................................

.................................................

.................................................

.................................................

.................................................

.................................................

................................................. 

با تشکر و احترام :

بهروز مدرسی

این پست خالی ساعت۲ بامدادپنجم فروردین ماه ۱۳۸۸ منتشر شد .

یک خواهش دوستانه : گوگل امتیاز وبلاگ من رو به دلیل حضور کم رنگ شما یاران کم کرده است . با یک کلیک در روز از این وب حمایت کنید (اینجا

   ایام به کام   

 ajr4i2ce8c0d7seedv8o.jpg

به درخواست خوانندگان محترمي كه گله فرموده بودند اين سايت فهرست مطالب گذشته ندارد ، اين مهم به همت يكي از خوانندگان خوب و پسر عزيزم امير محمود بازيار انجام گرفت .. همچنين بخش قديمي " مطالب گذشته " به انضمام كالبد شكافي سانحه هواپيماي سي - ۱۳۰ كه در شهرك توحيد به وقوع پيوست به اين صفحه انتقال يافت . براي مشاهده اينجا رو كليك كنيد
 
 6mfmukopgefyux613u8m.jpg 
زير نظر : عليرضا صادقي  

این بخش به پیشنهاد و همت شما خوانندگان محترم شکل گرفته است . از این پس مطالبي متنوع و جذاب به زبان انگلیسی به همراه تازه ترین خبرهایی از صنعت هوانوردی تقدیم شما عزیزان خواهد شد.

SURVIVE A CRASH(PART I):

Commercial airlines around the world now carry nearly 2.5 billion passengers a year, and despite the inherent dangers of rocketing through the sky miles above the Earth in a very heavy piece of metal, these travelers are amazingly safe. In fact, the odds of dying on a commercial airline flight are as low as 9 million to 1! Of cource, a lot can go wrong at 33,000 feet above the ground, and if you’re unlucky enough to be aboard when something does, the decisions you make could mean the difference between life and death. Keep in mind that about 95% of airplane crashes have survivors, so even if the worst does happen, your odds aren’t as bad as you might think.Notice to this advises:

1-Wear long pants, a long-sleeve t-shirt, and sturdy, comfortable, lace-up shoes:Of course you may want to be comfortable or professional-looking on a flight, but sandals or high heels make it hard to move quickly within the wreckage. Loose or elaborate clothing also poses a risk, as it can get snagged on obstacles in the close confines of a plane. If you know you’re going to be flying over cold areas, dress appropriately, and consider keeping a jacket on your lap. You’ll need to be able to stay warm if you survive the crash. Even if that is not a consideration, the more of your body is covered during impact, the less likely you are to receive serious injuries or burns. Cotton or wool clothing is also preferable as it is less flammable. Wool is preferable to cotton when flying over water, as wool does not lose its insulative properties to the degree cotton does when wet. 2-Book the right seats. Because the initial impact is most often survivable, the key to living to tell about a crash is frequently how quickly you can get out. To this end, it’s best to get seats as close as possible to an exit, and aisle seats are generally preferable. In addition, try to sit in the back of the plane. Passengers in the tail of the aircraft have 40% higher survival rates than those in the first few rows.3-Read the safety information card and pay attention to the preflight safety speech. Yes, you’ve heard it all before, and you’ll probably never need it, but if you keep your headphones on during the preflight instructions or ignore the safety card, you’ll be missing out on information that could be vital in the event of a crash. Don’t assume you know it all already, either. Every type of airplane has different safety instructions. If you're sitting in an exit row, study the door and make sure you know how to open it if you need to. In normal circumstances the flight attendant will open the door, but if they are dead or injured, you'll need to do it.4-Make a plan. If the plane is going to crash, you almost always have several minutes to prepare before impact. Use this time to once again review where the exits are, and try to count the number of seats between your row and the exit row—that way you’ll know when you’ve reached the exit even if you can’t see it. Assess the situation as well as possible. Try to determine what surface the plane will land on so you can customize your preparations. If you’re going to be landing in water, for example, you’ll want to put your life vest on—don’t inflate it until you’re out of the plane—and if you’re going to be landing in cold weather, you should try to get a blanket or jacket to keep you warm

.................................................

.................................................

 بخش بازرگاني    با مديريت : امير محمود بازيار 

تلفن تماس  : ۰۹۳۵۸۶۶۶۲۹۶

 ای میل مدیر تبلیغات am_bazyar@yahoo.co.uk 

تعرفه تبليغات در سايت و وبلاگ oldpilot

سايز كليه تبليغ ها 464*68 است.

   

 9dlup0xs69iofxdimfqr.jpg 

براي مشاهده (اينجا ) را كليك كنيد . 

yul2qu6sjgcpbprkkr6e.jpg

من همسر سبیل کلفت نمی خواهم

تحلیل سانحه فوکر پرواز اردبیل

و

جاسوسی که به خواستگاری آمد !!

روایت واقعی  

 

- تعداد بازديد
  • 25492
  • مرتبه

    نظرات

    با سلام و درود خدمت استاد عزیز و بزرگوار :

    واقعا جای تشکر و دست مریزاد داره که دو سال بی وقفه و از جون و دل مایه گذاشتین و این سایته پر محتوا و با ارزشو اداره فرمودین. البته متاسفانه من 9 ماهه که با سایت و استاد بزرگوارم آشنا شدم و واقعا به خاطره اینکه 15 ماه دیرتر استاد عزیزمو شناختم افسوس میخورم. شما واقعا برای من یک الگو هستین و حتی همیشه توی خونه از اخلاق و منش جوانمردانه و با گذشت شما تعریف میکنم. استاد شما در کنار درس زندگی به بنده حقیر مسائل و مباحث علمی زیادی یاد دادین که بارها و بارها به من کمک کرده. اینجا جاداره که از بقیه دوستان هم مثله جناب صادقی " آوالانج " سام و سایر دوستان فرهیخته تشکر کنم و براشون آرزوی موفقیت میکنم.
    و اما 2 ساله شدنه سایت !!!! واقعا از این اتفاق بزرگ و عالی خوشحالم و از صمیم قلب بهتون تبریک و یک خسته نباشیده محکم میگم و آرزو میکنم همیشه سایه شما رویه سرمون باشه.
    و کلامه آخر : از صمیمه قلب دوستتون دارم
    موفق باشید
    (( رامین ))
    پاسخ
    رامین عزیز و بزرگوار
    نمی دونم چگونه احساس ام رو از خواندن کامنت محبت آمیز شما بیان کنم ؟
    واقعآ من رو شرمنده فرمودید . رامین جان بار ها عرض کردم .. باور کن من اصلآ کار خاصی انجام نداد ه ام .. اگر پرواز به منطقه جنگی داشتم ، صرفآ انجام وظیفه بود . و سال ها حق و حقوق بابت پوشیدن لباس مقدس سربازی دریافت می کردم . از هزینه همین ملت به خارج اعزام شدم .. علاوه بر این که دفاع از کشور وظیفه هر ایرانی است و هیچ منتی در آن نیست .. پسرم بار ها در همین سایت توضیح داده ام .. قهرمان واقعی جوون های بی ادعایی بودن که بدون این که وظیفه ای قانونی به عهده آن ها باشد .. با دل و جان راهی جبهه های جنگ شده و مظلومانه شهید شدند .. امثال بنده که به وظیفه اخلاقی و وجدانی خویش عمل می کردیم ، هیچ جای منت و تعریف نیست .. اما می رسیم به سایت .. باور کن رامین عزیز .. من تنها کاری که انجام دادم .. نوشتن خاطرات پرواز بوده است ... که به دلیل اهمیت و جذابیتی که در نفس پرواز وجود دارد ، سایت من چشمگیر تر به نظر می رسد .. ولی خودم می دونم که کار خاصی انجام نداده ام .. یاد شعر سعدی افتادم که در حمام گلی خوشبو به دستش می رسد .. و در پاسخ تعریف و تمجید می گوید .. به خاطر هم نشینی با گل اکنون به این منزلت رسیده است ..!! حال حکایت من است
    سایت من هم به دلیل شرح فداکاری های گل های جامعه .. انسان های بزرگوار و شهدای نازنین .. خوب به نظر می رسد .. !! ولی در این میان نقش حمایتی شما جوانان عزیز رو هرگز فراموش نمی کنم
    اگه بگم من از جوانمردی و بزرگواری شما جوان های وطن درس ایستادگی و مقاومت آموختم .. و حتی همین عشق و علاقه دوسویه باعث شد از مهلک ترین بیماری جان سالم بدر برده و با تلقین از آن نجات یافتم .. شاید باورش کمی مشکل باشد
    صادقانه اعتراف می کنم .. دو سال پیش بدون هیچ هدفی ابتدا وبلاگ رو راه اندازی کردم ... کاری که چندین بار در گذشته انجام داده و رها کرده بودم !! اما این بار هم بدون هدف و برنامه در ایام عید از سر کنجکاوی راه انداختم .. اما وقتی حضور گرم جوانان رو دیدم که از حقیر استقبال فرمودند .. زندگی برایم مفهومی دیگر یافت .. و با دل و جان این راه رو ادامه داده و اگه خدا بخواهد تا زنده هستم آن را ادامه خواهم داد ..
    پسرم خیلی حرف زدم .. من رو ببخش
    خیلی دوستت دارم .. و به دوستی با شما یاران همدل و صمیمی افتخار می کنم
    در پناه خداوند متعال

    آقای مدرسی سلام
    من اولین بار است که سایت شما را میبینم تولد 2سالگی آن را به شما تبریک میگویم عید بر شما مبارک
    پاسخ
    سرور گرامی جناب مشتاقی عزیز
    خیلی خوشحالم که دوستی فرهیخته به جمع یاران همدل و صمیمی سایت پیوست
    من هم متقابلآ خجسته نوروز باستانی رو به شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم ..
    دوست عزیز .. ای میلی که درج فرمودید ، به نظرم خیلی آشناست .. من دوست عزیز دیگری رو به این ادرس می شناسم
    البته هیچ فرقی نمی کنه .. همه برایم عزیز هستید

    شما هم چيزي بنويسيد
    • هر چي دلتان مي خواهد بنويسيد. اينجا مربوط به شماست اگر نظر خصوصي‌اي داريد لطف کنيد و از طريق اي‌ميل (behrouz.journalist at gmail.com) مطرح کنيد، ممنون.






    مشخصات حفظ شود؟

    از تگ‌هاي HTML هم مي‌توانيد در نظرتان استفاده کنيد.

     
    Copyright 2007 by Behrouz Moddaresi | Design by WebStudio | Powered By Movable Type 3.35