درباره من

سوم دي ماه 1331 در تهران متولد شدم. پس از اتمام دوران دبيرستان به خاطر علاقه اي که به پرواز داشتم به نيروي هوايي پيوستم. در ادامه به آمريکا اعزام شدم، در بازگشت به ايران اولين پروازم را در تاريخ 18/3/53 انجام دادم و با آغاز جنگ تحميلي، به صورت شبانه روزي در مناطق جنگي پرواز داشتم و افتخار كسب مدال طلاي بالاترين ساعات پرواز را به دست آوردم. به دليل سكته قلبي و عمل جراحي باز كه ... ادامه
تبليغات
وبلاگستان
باقي قضايا
  چرا مدير فرودگاه امام ره عوض شد ؟

آقاي وزير :  

 چرا مدير فرودگاه را دير عزل فرموديد ؟! 

 x11kbp9w4jy35cc7bh5p.jpg

 مگه مي شه يكي هم مجري ساخت ، مسئول راه اندازي ، بهره بردار و مدير فرودگاه باشه ؟!

آقاي وزير : چرا مدير فرودگاه را دير عزل فرموديد ؟!

njbmc4g1wz8x0d3t227y.gif

2dy3xvtxwrfstzjp0dzr.jpg

آقاي وزير :

 مگه مي شه يكي مجري ساخت ، مسئول راه اندازي ، بهره بردار و مدير فرودگاه باشه ؟!

rmxkltnwa0s2aq94y5sp.jpg

bbck0mxnwn7x5nglls69.jpg

آقاي رحمتي ، وزير راه و ترابري

در اين پست خيلي دلم مي خواهد حرف هاي خودموني رو فقط به آقاي وزير بزنم .. آقاي وزيري كه واقعآ در انتخاب حساس ترين محل زير مجموعه اش ، يعني فرودگاه بين المللي امام خميني ( ره ) مديري رو برگزيد كه با ريزش چند سانتي متر برف ، فقط تونست پرواز ها رو كنسل كنه ... ديگه براش مهم نبود مسافران چي مي كشند ! راننده هاي تاكسي سرويس فرودگاه هر چه تيغشون بريد از مسافر آواره بگيرند.... يا يك ليوان چاي تا ۶۰۰ تومان فروخته بشه !!

اين مدير خيلي شايسته و لايق ، كافي بود از مردم مي خواست تا شكم مسافران آواره فرودگاه اش رو سير كنند ... تا مي ديد كه چگونه هزاران نفر با ديگ چلو و خورش راهي فرودگاه بين المللي مي شدند ..! يا كافي بود يك زنگ به پادگان پرند كه بيخ گوش فرودگاه است مي زد و از فرمانده اون جا مي خواست تا كمك اش نمايد ...آن گاه مي ديد چگونه در طرفه العيني ( ببخشيد واژه عربي به كار بردم ) كاميون هاي ارتش با امكانات لازم اون جا حضور مي يافتند !

خيلي ببخشيد ... عذر مي خوام ... اگه مديريت به كنسل كردنه ، عمه من هم خيلي بهتر از او مي تونست يك صد پرواز رو كنسل كنه .. واقعآ من حيرون مونده ام كه چطور اين مدير هيچ تدبيري براي اين همه مسافر ننمود !! حالا خدا رو هزار مرتبه شكر ، اداره هواشناسي از قبل پيش بيني كرده بود كه يه جبهه هواي سرد و برفي در راهه ... و گرنه نمي دونم اين آقاي مدير چه كار مي خواست بكنه !! مديريت مكان هاي بين المللي هم چو فرودگاه كه روزانه كلي ميهمان و توريست خارجي در اون رفت و آمد دارند ، درايت خاصي مي طلبه .. و الا به صرف اين كه آقا مجري طرح فرودگاه بوده كه نمي شه كه پست مديريت آن را هم به او داد  !

Picbaran

آقاي غلامحسين باقريان ، مدير اسبق فرودگاه

 همين چند هفته پيش بود كه در اين فرودگاه بال يك هواپيماي مسافربري كه از پرواز خارج آمده بود ، بر اثر بي احتياطي كارمند رمپ پرواز به بال هواپيماي خارجي ديگري كه قصد سوار كردن مسافر رو داشت برخورد كرده و صدماتي به هر دو هواپيما وارد ساخت ! هيچ فكرش رو كرديد كه روي تلكس خبري اكثر خبرگزاري هاي خارجي وقتي اين موضوع منتشر بشه ، چه ضربه اي به حيثيت ما مي زنه  ؟! اون هم در بزرگترين فرودگاه بين المللي ما .. ! هيچ مي دونيد بر اثر اين غفلت اعتبار ايمني صنعت هواپيمايي ما زير سوال مي ره ؟‌ اين حادثه تلنگري بود به وزير محترم راه و ترابري كه به خودش آمده و زودتر از اين ها با عزل اين مدير ناشايست ، در حفظ آبروي مملكت مي كوشيد .

امروز صبح اي ميلي از آقاي " افشين ابراهيمي " يكي از خوانندگان قديمي كه در خارج زندگي مي كنند دريافت كردم كه در آن گزارشي از وقايع اخير فرودگاه امام ( ره ) قيد شده بود . مطلب بقدري گويا و تآثر بار بود كه راستش رو بخواهيد حيف ام اومد اون رو براي شما دوستان عزيز نقل نكنم . ولي از اون جا كه من هرگز عادت ندارم از سايت هاي ديگر خبري را كپي كنم ، اين بود براش نوشتم آيا نوشته فوق رو از جايي برداشته است ؟ آيا اجازه دارم  آن را براي خوانندگان عزيز بيان نمايم ؟ كه برايم نوشت از سايت گردشگري برداشته و با ذكر منبع مي تونم درج كنم

والله به پير به پيغمبر من نه مخالف نظام هستم ، نه دشمن مملكت ام .. نه حتي عرضه اين حركات ها رو دارم .. بسيار آدم ترسو و محتاطي هستم ... سرم تو لاك خودمه  . به كسي هم كاري ندارم .. پس اگه حرفي مي گم صرفآ از روي دلسوزيه .. آخه دلم مي سوزه تو محيطي كه جوونيم رو گذاشتم ، و به خاطر استقلال اش به جبهه رفتم و با دشمن بعثي جنگيدم ، حيف ام مياد به خاطر ندونم كاري يه مديري بهانه بدست دشمنان بديم . فرودگاه هر كشور ويترين و آينه ي هر مملكتيه .. آخه سر و سامان دادن چند تا مسافر و سير كردن شكم اون ها مسئله بغرنج رياضي نيست كه توش گير بكنيم ! و با حيثيت يك مملكت بازي بكنيم .

تصاويري از فرودگاه امام خميني ( ره )

البته اين رو بگم كه آقاي " غلامحسين باقريان " تقصيري نداره .. مقصر اون كساني هستند كه از يه بابايي كه در ساخت فرودگاه جديت به خرج داده و در تمام مدت ساخت سرو كارش با شن و ماسه قير و چند تا كارگر و مهندس بوده ، انتظار مديريت فرودگاهي بزرگ اون هم بين المللي رو داريم . تازه به گزارش  رسمي  خبرگزاري ميراث فرهنگي  و گردشگري اين آقاي محترم در زمان بحران سر كارش هم نبوده است ... و در بازديدي كه آقاي وزير از فرودگاه به عمل مي آورد ، حضور نداشته بود . ما براي اين جور سازمان ها به مديريت قوي نياز داريم . مديري كه مديريت بحران طي كرده باشه يا لااقل تجربه آن را داشته باشد .

واقعيت رو بخواهيد يه مصاحبه بلند بالا از مشكلات صنعت هوانوردي كشور تهيه كرده ام   قصد داشتم پنجشنبه يا جمعه كه تعطيل هستم ، با خاطري آسوده  اون رو تنظيم كرده و در سايت قرار بدم . زيرا واقعآ در اين صنعت ما خيلي مشكل داريم . مهم ترين مشكل آن عدم مديريت صحيح بر پيكره اين سازمان عريض و طويل است . صنعتي كه نه برنامه چشم انداز بيست ساله داره ... نه برنامه اي مدون براي آينده داره .. و مديرانش هم به فكر جايگاه مديريتي خود هستند . و هيچ گونه برنامه جديدي رو به خاطر ريسك پذيري آن انجام نمي دهند .. بايد هم شاهد اين گونه ناهنجاري ها باشيم . من از خوانندگان محترم دعوت مي كنم كه جمعه حتمآ گزارش رو بخوانند .

نكته بعدي كه از شنيدن اش واقعآ متآثر شدم ، عمل رانندگان تاكسي سرويس فرودگاه امام خميني ( ره ) بود . اين آقايان كه با استفاده از مزاياي دولتي و با بهره برداري از وام هاي دراز مدت اتوموبيل هاي شيك و مدل بالايي دربافت داشته اند . و به لطف مصوبه دولت بنزين يارانه اي ارزان دريافت مي كنند ، نبايد حساب و كتابي در كارشون باشه ؟ نبايد نظارتي بر اعمالشون وجود داشته باشد ؟  اين كه هر وقت آقايون عشق شون كشيد سركار تشريف آورده و با ريزش چند قطره باران و برف ، هر نرخي دلشون خواست از مسافر درمانده دريافت نمايند !! من چند شب پيش در همين رابطه خوندم كه تا صد و بيست هزار تومان نرخ خود را بالا كشيده بودند !!

ممكنه بعضي ها خرده بگيرند كه چرا بي انصافي و تمرد چند راننده رو به حساب مديريت فرودگاه مي گذارم .. ولي همين مسئله به ظاهر كم اهميت ، چنان با آب و تاب در سايت هاي فراوان انعكاس يافته بود كه دل  هر ايراني وطن پرست  به درد مي آمد . ديگه راستش روم نمي شه از وضعيت نا به سامان رستوران و بوفه هاي فرودگاه  چيزي بنويسم . باز خدا پدر و مادر باربر ها و كارگران خدمات رو بيامرزه كه در مورد آن ها شكايتي درج نشده است ! اگرچه آن ها هم اگه براي حمل يك چمدان  مبلغ بيست هزار تومان درخواست مي كردند ، زياد جاي گله و شكايت نبود .

شهيد بزرگوار " باكري "

در همين گزارش كه در ذيل خواهيد خواند ، درج شده است شهيد " باكري " در زماني كه تصدي شهرداري اروميه  رو به عهده داشت ، در زمان حوادثي چون سيل و آب گرفتگي ، همپاي نيروهاي تحت امرش ، بيل در دست گرفته و به مردم خدمت مي كرد . چرا راه دوري بروم .. چند پست پيش در باره سرتيپ خلبان " مهدي دادپي " نوشتم .. با وجودي كه در بالاترين مقام فرماندهي قرار داشت ، در هر سانحه يا رويدادي قبل از همه و جلوتر از بقيه حضور داشت . تازه دو برابر مدير معزول فرودگاه هم سن و سال داشت . بگذريم ... خيلي روده درازي كردم . توجه شما رو به اين گزارش جلب مي كنم . اميدوارم ديگه شاهد اين مسايل نباشيم . cu1acrkbebevcpmjipz3.jpg


ds351uyk50hg13eoqi5p.jpg

http://www.lightshine.ae/Home_app.asp 

ماجراي فرودگاه امام خميني (ره)
 و توهم 20 ميليون گردشگر

در فاصله حدودا 30 کيلومتري جنوب تهران در يک انشعاب از اتوبان تهران- قم؛ تابلوي کوچکي جلب توجه مي‌کند که شما را به سمت مهم‌ترين فرودگاه بين المللي ايران هدايت مي‌کند.
زماني دولتمردان ايران با علم به پتانسيل‌هاي گردشگري و موقعيت جغرافيايي خاص اين مرز و بوم و امکان به وجود آوردن مرکز ترانزيتي پروازهاي شرق و غرب و همچنين با توجه به قرار گرفتن فرودگاه مهرآباد در محدوده شهر تهران؛ طرح ساخت فرودگاهي درخور نيازهاي توسعه کشور را در نقطه‌اي در منطقه جنوبي تهران در دستور کار خود قرار دادند.
سال‌ها گذشت و اين فرودگاه که قرار بود تبديل به يک افتخار براي کشور ما بشود؛ پس از طي فراز و نشيب‌هاي بسيار؛ سرانجام به بهره برداري رسيد و به نام بنيانگذار يکي از باشکوه ترين انقلاب‌هاي قرن بيستم؛ امام خميني (ره) نامگذاري شد.
در واقع قرار بود اين فرودگاه نقشي بسزا در معرفي تمدن و توانايي‌هاي ايران امروز به هر فردي که قصد ورود يا خروج از ايران را از مجراي پايتخت دارد، عهده دار باشد.
 اما... تنها بارش يک برف سنگين زمستاني باعث خلق صحنه‌هايي در اين مکان شد که آرزوهايمان را بر باد رفته حس كنيم.
موضوع از اين قرار است که با ورود يک جبهه هواي سنگين که خوشبختانه با پيش بيني و هشدار به موقع سازمان هواشناسي کشور همراه بود؛ تمامي سازمان‌هاي مسئول در کشور؛ خود را آماده استقبال از اين برکت الهي کردند.
مطابق پيش بيني؛ تعداد زيادي از پروازهاي فرودگاه‌هاي کشور هم لغو شدند، اما ظاهرا مديريت فرودگاه‌ها و در راس آنها فرودگاه امام (ره) به عنوان مهم‌ترين فرودگاه ايران؛ در زماني که مديران ديگر دستگاه‌ها با تمام توان مشغول برنامه‌ريزي براي گذر از اين شرايط اضطراري بودند؛ در خواب غفلت به سر مي بردند. نتيجه اين غفلت؛ سرگرداني هزاران مسافري بود که هماهنگ با برنامه‌هاي پرواز خود راهي فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) شده بودند.
در طي سه روز افزون بر يکصد پرواز ابطال شد و مسافرين اين پروازها؛ بدون دريافت هيچ پاسخ مشخصي در محوطه فرودگاه به امان خدا رها شدند.
شما در طي اين چند روز اگر گذارتان به اين فرودگاه مي‌افتاد تنها با سه دسته از نيروهاي مستقر در فرودگاه مواجه مي‌شديد. دسته اول مامورين انتظامي بودند که بسيار فراتر از وظيفه خود و با صبري تحسين برانگيز به ارائه خدمات به مردم سرگردان مشغول بودند. دسته دوم نيروهاي اطلاعات پرواز بودند که بي اطلاع از همه جا تنها تلاش مي كردند با يک لبخند گرم از فشار موجود بر مراجعه کنندگان به اين فرودگاه بين المللي بکاهند و دسته سوم کارمندان رستوران‌ها و کافي‌شاپ‌هاي فرودگاه بودند که به شکلي خستگي ناپذير درگير سير کردن مسافران گرسنه‌ي در راه مانده، بودند. قيمت يک ليوان چاي 600 تومان ناقابل بود. تازه اگر در روز سوم چاي وجود داشت و گرنه بايد به صرف کاپوچينو و ... به حساب جيب خودتان ميهمان مي‌شديد.

72tw61g86tzd3eca71e1.jpg


در آن شرايط با كسي برخورد کردم که سه شبانه روز بود که در اين فرودگاه گير افتاده بود و افزون بر يکصد هزار تومان براي سير کردن شکم خود و مسافرش هزينه کرده بود.
راستي مگر نه اين است که تامين امکانات اوليه موردنياز براي حيات و پرداخت هزينه افراد در راه مانده بر عهده بيت المال است؛ پس چگونه است که تقريبا تمامي کساني که در اين مدت طولاني در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) گرفتار بدي شرايط جوي و بي‌برنامگي مسئولان فرودگاه شده بودند؛ به ناچار شب‌ها را بر روي تکه‌اي کارتن به صبح رسانده و براي تامين مواد غذايي ميهمان جيب خود بودند!
در آن‌جا با صدها نفر برخورد کردم که از يک شبانه روز تا سه سه شبانه روز را در فرودگاه به اين وضع اسف‌بار سپري کرده بودند.
با خانمي مواجه شدم که از ته دل گريه مي کرد و مي گفت:" پس از 30 سال که عازم وطن شدم در اين جهنم گرفتار آمدم. سه روز است در فرودگاه گير افتاده‌ام و هيچ کس نيست که به من بگويد چه وقت عازم مي‌شوم. اگر  فردا عصر سر کارم نباشم کارفرمايم اخراجم مي‌کند. حداقل به من زماني را بگوييد تا بتوانم مرخصي‌ام را تمديد کنم" و البته واقعا کسي جوابگوي او نبود.


در 10 ساعتي که  در فرودگاه بودم؛ هيچ کس را به جز آن سه دسته نديدم که به مردم خدمات رساني کنند؛ نه کارمندان خطوط هوايي؛ نه مدير و کارمندان ترمينال و نه مديريت محترم فرودگاه امام خميني (ره).
هرگز حال آن پيرزن آذري زبان را فراموش نمي‌کنم که تنها و درمانده بيرون در اطاق کمکهاي اوليه بر روي يک برانکارد و پس از انجام يک عمل جراحي ترميم شکستگي لگن، به حال خود رها شده بود. همراه او درگير انجام کارهاي اداري لازم بود.اما نه پزشکي و نه پرستاري در اين فرودگاه که مي‌توانست در اولين برخورد مايه کسب آبرو باشد؛ وجود نداشت که به داد اين پيرزن برسد.
در آن‌جا با مسافراني مواجه شدم که بعضا پس از گذراندن 12 ساعت ملال آور در داخل هواپيما؛ آن‌هم بدون هيچ امکانات اوليه‌اي مانند پتو و ... به سالن فرودگاه بازگردانده شده بودند و تازه اين آغاز يک انتظار طولاني بود.
در همان مدت چند هواپيما از زمين بلند شدند؛ يکي ساعت 4 صبح؛ ديگري 9 صبح و ... هرچه کردم با توجه به شرايط موجود نتوانستم رابطه مشخصي بين پرواز هواپيماها و شرايط جوي و محيطي موجود پيدا کنم.
در همين احوال بود که با يکي از دوستانم در يکي از واحدهاي ويژه جمعيت هلال احمر تماس گرفتم و از او جوياي دليل عدم حضور نيروهاي امدادي در فرودگاه شدم. پاسخ مشخص بود:"ما آماده ايم اما يک نفر از مقامات مسئول فرودگاه بايد به ما اعلام بحران کند تا ما در محل حاضر شويم" و هرچه گشتم بر خلاف سال‌هاي قبل؛ هيچ مقام مسئولي را در آنجا پيدا نکردم.
وقوع شرايط نامتعارف جوي در هر مکاني مي‌تواند موجب ايجاد موقعيت اضطراري بشود. در اين مورد بر کسي ايرادي وارد نيست؛ اما آنچه در اين بين غيرقابل قبول است عدم حضور مسئولان در صحنه بحران؛ سوء مديريت ايشان و عدم استفاده از امکانات موجود است؛ چيزي که در حد نهايت شاهد وقوع آن در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) بوديم.

aj80z8g6w4f578y4oemp.jpg

راستي واقعا چه اتفاقي مي‌افتاد اگر مديريت محترم فرودگاه امام خميني (ره) با اعلام بحران موجود به ستاد بحران و از طريق يکي از سازمان‌هاي امدادي مانند جمعيت هلال احمر تعدادي پتو و چاي و احيانا غذايي ساده را براي اين مردم در راه مانده فراهم مي کرد؟
راستي چه اتفاقي مي‌افتاد اگر ايشان با فراخواندن نيروهاي تحت اختيار خود؛ به جاي پنهان شدن پشت درهاي محکم اطاق‌هاي گرم و نرم خود؛ به ارائه خدمات به مردم درمانده مي پرداخت؟
هرگز از ياد نمي‌برم رفتار شهيد باکري را که در زمان تصدي مسئوليت شهرداري اروميه؛ زماني که هنگام وقوع يک سيل؛ بيل به دست گرفت و در کنار نيروهاي تحت اختيار خود به خدمت رساني به خلق خدا مشغول شد.
با مواجه شدن با اين صحنه‌هاي خجالت بار که تنها معلول سوء مديريت حاکم بر فرودگاه امام خميني (ره) هستند؛ حتما حال من را به عنوان يک ايراني مسلمان و به عنوان يک کارشناس گردشگري که در آرزوي تحقق آرزوي بزرگ 20 ميليون گردشگر ورودي براي سال 1404 هجري خورشيدي قرار دارم؛ درک مي‌کنيد.
راستي واقعا در زماني که ما تنها از عهده جمع و جور کردن يک فرودگاه بين المللي آن‌هم با آمار پرواز حداکثر 60 پرواز خروجي در شبانه روز؛ در شرايط برفي برنمي آييم؛ صحبت کردن از توسعه گردشگري و تجارت و تبديل شدن ايران به قطب بزرگ اقتصادي منطقه خاورميانه غيرقابل باور  به نظر نمي‌آيد.
آنچه در اين گزارش ذکر شد؛ تنها گوشه اي بود از ذکر مصيبت کساني که با پرداخت هزينه‌هاي گزاف؛ لايق دريافت خدماتي شايسته از فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) در کشور جمهوري اسلامي ايران بودند.طبعا واکنش مسئولين محترم در صورت انتشار اين گزارش مشخص است؛ توجيه و کوچک‌نمايي مشکلات موجود در اثر سوء مديريت خود.
در اين مورد لازم مي دانم تصاوير ضبط شده توسط دوربين هاي مدار بسته فرودگاه امام خميني (ره) از کارتن خوابي چند شبانه روزي مسافران اين فرودگاه؛ غيبت و يا حضور ناکافي مديران و پرسنل مسئول در فرودگاه و خطوط هوايي و شهادت هزاران نفري را که در اين ناکجا آباد به امان خدا رها شده بودند به عنوان شاهد گزارش خود بگيرم

7gykc3vzjpim6qg69hkv.jpg

روایتي ديگر :

یكی ازمسافران از امكانات رفاهی و خدماتی فرودگاه امام خمینی (ره) انتقاد كرده و آورده است: آقا شما را به خدا، دو كلمه درباره این فرودگاه امام كه هیچ امكاناتی ندارد، بنویسید.

من مسافر ساعت 7 صبح روز چهارم ژانویه دبی بودم كه ساعت 5 صبح به خاطر برف شدید و بالا نرفتن ماشین از خیابان با شیب تند، مجبور شدم دویست متر از راه را با بار و بنه و دو بچه خردسال، پیاده آن هم مثل مرده‌های از گور گریخته بروم و خود را به فرودگاه برسانم، اما پس از این همه بدو بدو، بدون برنامه، به ما كارت پرواز دادند و سپس تا ساعت 7 شب، ما را گرسنه نگه داشتند دریغ از یك ساندویچ خالی، به علت ازدحام جمعیت ساندویچ چهار سوپر تمام شد و گفتند پرواز كنسل شده، بروید خانه‌هایتان.

و این تازه اول راه است؛ با این اوضاع دریغ از یك تاكسی، آن هم در این سرما و دو بچه و اثاثیه و ... خلاصه پنجاه هزار تومان دادیم تا میدان آزادی برسیم؛ وسط برف و سرمای وحشتناك پیاد‌ه‌مان كرد. خدایا، این بچه‌ها كه ذات‌الریه كردند! حال بگویید فرودگاهی كه آن هم وسط یك بیابان ساخته می‌شود، رستوران، هتل سرویس مرتب رفت‌و‌آمد نمی‌خواهد؟

مگر این رانندگان تاكسی، خانه خاله است تا كمی هوا پس افتاد، غیبشان بزند و مسافران بدبخت را به حال خود رها كنند؛ تازه دو روز بعد هم به‌رغم یك روز آفتابی، خوب همه هواپیماها در هم پیچیده بودند؟
جای تأسف است كه كل این فرودگاه، دو تا ماشین حمل هواپیما ندارد؛ محض رضای خدا فكری به حال این كار نسنجیده كنید

etxhdi96wd75zf2tqir1.jpg

مقايسه اين مساله در کشورهاي ديگر از زبان يکي از هموطنان ما

مدتی پیش مسافرین تایلند - منجمله بنده - در فرودگاه دبی 6 ساعت معطل شدند ( بعد فهمیدیم تایلند کودتا شده!) و هواپیمایی امارات گفت اگر تاخیر به هشت ساعت برسد طبق مقررات بین المللی کل پرواز را کنسل می کنیم و همگی شب را در هتل مهمان ما هستید. ما هم که حسابی خسته شده بود و تا آن لحظه دعا می کردیم پرواز راه بیفتد بلافاصله تغییر دعا داده! و از خدا خواستیم تاخیر به هشت ساعت برسد! البته با کمک کودتاچیان تایلندی دعایمان مستجاب شد و یکروز و نیم در هتل رزیدنس دبی( با پذیرایی شاهانه!) اطراق کردیم!
با مینی بوسهای شش نفره و مجهز به هتل منتقل شدیم . در آنجا هر مسافر یک اتقاق بزرگ و لوکس با تخت دو نفره به علاوه تمام امکانات لازم را داشت. تلفن هم در اختیارمان گذاشتند تا به هر جای دنیا که بخواهیم زنگ بزنیم و وضعیتمان را شرح دهیم. به محض ورود به هتل هم گفتند که اگر کسی مشکل جسمی دارد بگوید تا حمایت پزشکی بشود .بوفه و رستوران هتل بطور 24 ساعته و با انواع و اقسام خوراکی ها در خدمت مسافرین بود و خدمه آنجا هم واقعا خدمتگزار مهمانهایشان بودند. با اینکه هواپیمایی امارات در تاخیر پیش آمده اصلا مقصر نبود ولی با اینحال چندین بار از ما عذرخواهی کردند راستش را بخواهید آن یک شبی که هواپیمایمان تاخیر داشت به لطف هواپیمایی امارات و مسئولین فرودگاه و هتل اماراتی خیلی بیشتر از خود تایلند به ما خوش گذشت! در همان شش هفت ساعتی هم که در فرودگاه بودیم هواپیمایی امارات به ما ژتونهایی را داد که با آن دو وعده غذای گرم و بسیار عالی میل کنیم  ضمنا بنده به عنوان یک ایرانی و با بلیط درجه سه مسافر آنها بودم .


نگاهي به سوابق غلامحسين باقريان

f21b1v1d7vatpq1zr7yz.jpg

غلامحسین باقریان، مدیر عامل برکنار شده فرودگاه، از سال 1383 رسما بعنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره فرودگاه بین المللی امام خمینی فعالیت خود را آغاز کرد.

سابقه کار او در فرودگاه امام خمینی به سال 1376 باز می گردد که بعنوان معاون عملیاتی فرودگاه بین المللی منصوب شد.

آقای باقریان در سال 1379 به سمت معاون فنی مجری ساخت فرودگاه ارتقاء یافت و از سال 1381 هم مسئولیت راه اندازی و بهره برداری از این فرودگاه به او واگذار شد.

منبع : خبرگزاري ميراث فرهنگي_ گردشگري 

با احترام و تشکر :

بهروز مدرسی

                            ایام به کام

jvza5nkorvbev1onybem.jpg

به اطلاع اون دسته از دوستاني كه تازه به جمع خوانندگان اين سايت پيوسته اند برسانم . شمه اي از مطالب گذشته رو در پستي مستقل قرار داده ام كه با مراجعه به آن با گلچيني از مطالب قديمي مواجه خواهيد شد . براي مطالعه مطالب فوق لطفآ ( اينجا ) را كليك فرماييد . 

بدون شک یکی از دردناک ترین سوانحی که اخیرآ مردم ایران شاهد و داغدار آن بوده اند ، سقوط هواپيماي سي -۱۳۰ حامل خبرنگاران بود . بنده افتخار دارم تحليلي كه در مقام يه كارشناس در سه پست تنظيم نمودم تقديم شما خوانندگان گرامي نمايم .

 

 دلايل گفته نشده از سقوط هواپيماي خبرنگاران - قسمت اول (اينجا )

چرا هواپيماي خبرنگاران سقوط كرد ؟ - قسمت دوم (اينجا )

بررسي و تحليل دلايل احتمالي سقوط هواپيماي سي - ۱۳۰ - بخش آخر ( اينجا )

  


r3q10av7egwq79syn6xk.jpg

همان گونه كه پيش از اين اعلام كرده بودم ، خوانندگان محترم مي توانند كالا هاي خود را جهت درج رايگان در اين بخش ارسال فرمايند . اما ظاهرآ جز تعداد معدودي استقبال نفرمودند . مستدعي است پس از ارسال فايل تبليغي خود به آدرس جي ميل بنده ، در آخرين پست كامنت بگذاريد . بديهي است در حال حاضر به دليل تبليغات كم محدوديتي وجود ندارد

 jzm2ynhgwltynljjjynj.jpg 

 http://www.filedony.com/

اينجا 


http://www.talashco.ir/




- تعداد بازديد
  • 10388
  • مرتبه

    نظرات
    شما هم چيزي بنويسيد
    • هر چي دلتان مي خواهد بنويسيد. اينجا مربوط به شماست اگر نظر خصوصي‌اي داريد لطف کنيد و از طريق اي‌ميل (behrouz.journalist at gmail.com) مطرح کنيد، ممنون.






    مشخصات حفظ شود؟

    از تگ‌هاي HTML هم مي‌توانيد در نظرتان استفاده کنيد.

     
    Copyright 2007 by Behrouz Moddaresi | Design by WebStudio | Powered By Movable Type 3.35